Farvel til tobak

Rygestop der holder - en gang for alle.

Rygestop nu - med garanti

Rygestop nu, sådan

"Farvel til tobak" er til dig, der vil være sikker på aldrig at begynde igen. "Farvel til tobak" er til dig, der ikke vil være irritabel eller miste dit gode humør, bare fordi du holder op med at ryge. Du skaber karakterstyrke og gennemslagskraft, der holder. Du mister simpelthen lysten til at ryge. NB! Kun til cigaretrygere. Knap 5.000 eksrygere kan ikke tage fejl!

Dette er hverken hypnose eller tyggegummi. "Farvel til tobak" programmet er mentaltræning.

Som ryger har du ubevidst ’programmeret’ dig selv til at ryge, f.eks. når du ser fjernsyn, snakker i telefon, holder pause på arbejdet eller skal bearbejde svære følelser. Kort sagt: rygning er rart og hyggeligt. For de fleste mennesker gør denne programmering det svært at holde op med at ryge.

Med "Farvel til tobak - med garanti" får du en teknik til at omprogrammere dig selv og dine tanker om rygning, og efter 4-8 uger er du holdt op med at ryge - med garanti.
 
5 gode grunde til at høre "Farvel til tobak"

Det virker
Du mister lysten på livstid
Du får større karakterstyrke
Du bliver ikke sur/vred/aggressiv
Du kommer ikke til at savne cigaretterne

Positiv ekstra virkning: Sandsynligvis får du et længere og bedre liv.
 

Vanerne og karakterstyrken

Dette program er konstrueret sådan, at du over en periode på 4 til 8 uger langsomt mister lysten til at ryge og samtidig får en stærkere karakter.
Du får teknikker til at øge karakterstyrken og aflive vanerne.
Der er altså ikke tale om akupunktur eller hypnose, men om mentaltræning hentet fra den træning, som eliteidrætsudøvere og andre, der opnår toppræstationer, gennemgår. Det er nemt, det er simpelt - og det virker. Og bedst af alt: der er indtil nu ingen af dem, der har anvendt disse teknikker, der er begyndt at ryge igen.
 

Reflekserne

Rygning består af 95% reflekser og 5% nikotintrang.
Se, om du kan genkende en del af dette mønster:
En pause, det er en smøg.
Når jeg har spist, så skal jeg have en smøg.
En øl, det er en smøg.
En kop kaffe, det er en smøg.
Telefonen ringer, det er en smøg.
Når jeg tænder fjernsynet, det er en smøg.
En hyggesludder, det er en smøg.
En stressbelastning, det er en smøg.
En kritisk situation, det er en smøg.
Altså: Rygning består næsten udelukkende af reflekser, der kan rummes i følgende formler:
Hygge = en smøg.
Stress = en smøg.
Den sidste kobling er grunden til, at så mange rygere, der ellers var holdt op, begynder at ryge igen, når de bliver udsat for en stressbelastning.
Hvordan du får lavet det om til: ”Rygning – det siger mig altså bare ikke noget – jeg har ikke lyst”, det fortæller dette program.
 

Motivation

Det kan være vigtigt at motivere dig selv til at gennemføre dette program. Måske har du tidligere prøvet at starte på et eller andet og så alligevel ikke gennemført det. Derfor kan det være en god idé at sørge for din egen motivation.

Hvordan? Det fortæller "Farvel til tobak - med garanti" dig også.